Live Marketing Concept (ICP Group) rozpoczęła realizacje eventów dla Huawei. Pierwsze wydarzenia z cyklu pod nazwą Huawei Roadshow "Make it possible" odbyły się w Poznaniu i Krakowie. Kolejne będą miały miejsce w sumie 7 galeriach handlowych (zlokalizowanych w 6 największych polskich miastach) w maju i czerwcu. W wybrane weekendy w galeriach będzie obecna Strefa Technologii Mobilnych, gdzie można zapoznać się z najnowszymi smartfonami, tabletami i modemami Huawei. Na odwiedzających Strefę czekać będzie wiele atrakcji, w tym konkurs z nagrodami.
Na potrzeby roadshow Live Marketing Concept zaprojektowała specjalne stoisko dla odwiedzających. Strefa została zaprojektowana w taki sposób, aby dać możliwość wszystkim chętnym dotknąć, sprawdzić i przetestować urządzenia znajdujące się na stoisku.
Poza produktami, Strefa wyposażona została w liczne atrakcje. Goście galerii handlowych zapraszani są przez wirtualną postać do zbliżenia się do stoiska, gdzie czeka jedna z nich – gra w formie aplikacji mobilnej zainstalowanej na smartfonach i tabletach. Wyniki gry są na żywo prezentowane na stoisku, a na zwycięzców czekają nagrody.
Odwiedzający będą mogli również odbyć wirtualną podróż w przestrzeń kosmiczną - dzięki specjalnej aplikacji eksponowanej na dużym dotykowym wyświetlaczu wyposażonym w kamerę. Powstałe w ten sposób krótkie filmiki będzie można zamieścić na swoim profilu na Facebooku. Aplikacja oraz gra zostały wyprodukowane przez agencję Socializer.
Roadshow towarzyszy również dedykowana promocja. Wszyscy, którzy w czasie trwania prezentacji zdecydują się na zakup wybranych modeli smartfonów Huawei w określonych punktach sprzedaży operatorów i następnie zgłoszą się z dowodem zakupu do konsultantów w Strefie Huawei, otrzymają w prezencie nawigację GPMapa.
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/live-marketing-concept-dla-huawei